Haberler

SİVEREK'TE ÖĞRETMENLER ARASI VOLEYBOL TURNUVASI TAMAMLANDI

Aa
18.06.2026

 

Belediyemiz tarafından düzenlenen öğretmenler arası voleybol turnuvası, final karşılaşmalarının ardından sona erdi.

 

Siverek Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen turnuvaya, ilçe merkezi ve kırsal mahallelerde görev yapan öğretmenlerden oluşan 36 takım katıldı.

 

Final ve üçüncülük müsabakalarını, Belediye Başkanı Ali Murat Bucak, İlçe Milli Eğitim Müdürü Nuri Kapanoğlu, Belediye Başkan Yardımcısı Tamer Alhas, kurum müdürleri, öğretmenler, aileleri ve çok sayıda vatandaş izledi.

 

Turnuvada Şehit Mehmet Gözcü Ortaokulu birinci, Türk Telekom Anadolu Lisesi ikinci, Fatih Sultan Mehmet Anadolu Lisesi ise üçüncü oldu.

 

Şehit Mehmet Gözcü Ortaokulu ile Türk Telekom Anadolu Lisesi arasında oynanan final karşılaşmasının ardından dereceye giren takımlara kupa ve ödülleri protokol üyeleri tarafından verildi.

 

Turnuvaya katılan Mehmet Koç şunları kaydetti:

 

“Fatih Sultan Mehmet Anadolu Lisesi olarak bugün üçüncü olduk belediyemize teşekkür ederiz, çok güzel bir turnuva oldu emeği geçen herkese teşekkür ederiz.”

 

Siverek'te katıldığım en güzel turnuvalardan biri olduğunu belirten Brusk Demiray şunları kaydetti:

 

“Siverek'te katıldığım en güzel turnuvalardan biri oldu, emeği geçen herkese teşekkür ederim, Sporun birleştiricisi gücüne sonuna kadar inanıyorum, bunu hissetim başarı gösteren tüm okullara teşekkür ediyorum. Turnuvayı düzenleyen herkese ve Belediye Başkanımız Ali Murat Bucak'a sonsuz teşekkür ederim.”

Paylaş

Diğer Haberler

Tüm Haberleri Gör

MİLLET LOKANTALARI VATANDAŞLARIN TAKDİRİNİ TOPLUYOR

6 Şubat 2026

Belediye Başkanı Ali Murat Bucak’ın göreve gelmesiyle hayata geçirilen Millet Lokantaları projesi kapsamında, kısa süred...

Detaya Git

ZABITA’DAN İŞYERLERİNE SIKI DENETİM

6 Şubat 2026

Belediyemiz Zabıta Müdürlüğü, ilçe genelinde üretim ve tüketim yapan işletmelere yönelik hijyen denetimlerini aralıksız ...

Detaya Git

SİVEREK BELEDİYESPOR DEVREYE FIRTINA GİBİ BAŞLADI

4 Şubat 2026

Bölgesel Amatör Lig 2. Grup'ta mücadele eden Siverek Belediyespor, ligin ikinci yarısına etkileyici bir galibiyetle başl...

Detaya Git

BELEDİYEMİZ, BERAT KANDİLİ DOLAYISIYLA İKRAMDA BULUNDU

2 Şubat 2026

Belediyemiz Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Berat Kandili dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde vatandaşlara i...

Detaya Git