Skip to main content
İŞ-KUR ÜZERİNDEN 17 ADET KAMU/DAİMİ İŞÇİ (BÜRO YÖNETİMİ) ALIMI
1001

SİVEREK BELEDİYESİ PERSONEL ALIMI İLANI
Konu: Kamu/ Daimi İşçi (Büro Yönetimi) Alımı
Siverek Belediyesi bünyesinde istihdam edilmek üzere İŞKUR üzerinden yayımlanan
00008836602 nolu ilan ile 17 adet Kadrolu/ Daimi Büro Yönetimi alımı yapılacaktır.Bahse konu ilan için başvuru yapan bütün adayların
aşağıda yazılı bulunan belgeleri 13.03.2025 tarihine kadar Siverek Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitimi Müdürlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir. 



İstenen Belgeler
● Belge Teslim Son Tarihi: 13.03.2025 tarihi saat 17.00' a kadar
  


  • ● Belge Teslim Yeri: Belgeler Siverek Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğüne teslim edilecektir
    ● Gereken Belgeler:
    ○ Adli Sicil Belgesi
    ○ Askerlik Durum Belgesi (Erkek adaylar için)
    ○ Sağlık Raporu
    ○ İkametgah Belgesi (Siverek ilçe sınırları içinde ikamet ediyor olmalı)
    ○ Aile Tablosu
    ○ 2 adet fotoğraf
    ○ Öğrenim Durum Belgesi  
    Meb Onaylı Dosyalama ve Arşivleme Geliştirme Uyum Eğitimi sertifikası 
  • Meb Onaylı İş Hayatında İletişim Sertifikası. 

                                                                                        






Önemli Not: Belgeleri eksik teslim eden adayların başvuruları geçersiz sayılacaktır. Belgeleri
eksiksiz teslim eden adaylar arasından noter huzurunda kura çekimi yapılacaktır.

Diğer Duyurular
BAŞKAN
KURUMSAL
GÜNCEL
KENTE BAKIŞ

© Copyright 2024 - Siverek Belediyesi
Tüm Hakları saklıdır. Sitemizdeki içerikler izinsiz kopyalanamaz, çoğaltılamaz.

Siverek Bilgi İşlem Müdürlüğü